Inside sales medewerker

Deze vacature is ingevuld.

klik hier voor meer vacatures >>

Hoe ziet je dag eruit

40%
0%
Klantcontact
30%
0%
Offertes
20%
0%
Sales support
10%
0%
Overig

dat kun je van ons verwachten

Maandloon
€2500
tot €3000
Reiskosten
€0,21 per kilometer
Uren per week
40
Werklocatie
Schiphol
Waar wacht je nog op?

Solliciteer nu! 

Omschrijving

Voor onze opdrachtgever gevestigd in de omgeving van Schiphol zijn wij op zoek naar een gedreven en commercieel Inside Sales medewerker. Dit bedrijf is dé logistieke dienstverlener en transporteur voor Pharma, high Value, Aerospace &Sensitive en Special Cargo. Zij vervoeren waardevolle en farmaceutische goederen. Als Inside Sales medewerker ben je verantwoordelijk voor actieve sales vanuit onze binnendienst- afdeling. Je hebt een centrale rol in het salesproces en bent een belangrijke schakel tussen de klant en interne organisatie.

Werkzaamheden

-Je bent verantwoordelijk voor het klantenbeheer;
-Je denkt als Inside Sales met de klant mee en biedt oplossingen;
-Je bent proactief in het onderhouden van het contact met onze bestaande klanten zowel telefonisch als per e-mail;
-Je stelt offertes op voor nieuwe klanten;
-Ontvangst op locatie van klanten en prospects, voorbereiden van deze meetings;
-Het analyseren van zendingspatronen ten behoeve van tenders en offertes;
-Verantwoordelijk voor de onboarding van nieuwe klanten, administratieve input;
-Je zal presentaties maken voor de nieuwe klanten;
-Je verricht werkzaamheden als sales support gerelateerd aan de directie.

Wij zoeken

-Je bent beschikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 07:00-19:00 uur;
-Je hebt een proactieve houding en zeker geen 9-5 mentaliteit;
-Goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, goede beheersing van de Duitse & Franse taal is een pré;
-Je hebt sterke affiniteit met sales gerelateerde activiteiten;
-Je bent leergierig en wilt jezelf altijd blijven ontwikkelen;
-Je bent betrouwbaar in verband met privacygevoelige gegevens en informatie;
-Je hebt een commerciële instelling en bent een echte Teamplayer;
-Je werkt zeer nauwkeurig i.v.m. het opstellen van overeenkomsten;
-Je bent service- klantgericht en oplossingsgericht;
-Kennis van CRM pakketten en met MS Office (Word, Excel en Outlook)
-Uitvoeren van overige werkzaamheden welke niet benoemd zijn in bovengenoemde taken.

Wij bieden

-Een mooi salaris tussen €2500-€3000 bruto per maand o.b.v. 40 uur per week’
-De kans om jezelf te ontwikkelen binnen de logistiek;
-Een gedreven en enthousiaste team;
-Reiskostenvergoeding €0,21 per km.

Waarom Staffice?

-Betaald worden wanneer jij wilt: wekelijks, vierwekelijks of maandelijks.
-Vakantiegeld van 8,33% bovenop je salaris.
-Minimaal 25 betaalde vakantiedagen per jaar (fulltime)
-Pensioenopbouw
-Persoonlijke aanpak
-Opleidingsmogelijkheden
-Werken met een glimlach!

nét niet wat je zocht?

Maar jij wilt natuurlijk een vriend(in) te helpen aan een toffe baan! Deel deze vacature dan:
Waar wacht je nog op?

Solliciteer nu! 

zo doen wij het

Zoektocht

Jij zocht een leuke vacature en blijkbaar heb jij deze gevonden. De bal ligt nu bij jou, ga jij solliciteren! De eerste stap is dus gezet.

Sollicitatie

Gevonden! Jij hebt jouw potentiële nieuwe baan gevonden en het is tijd voor de belafspraak. We willen natuurlijk wel dat je een goede indruk krijgt van de baan waarvoor je hebt gesolliciteerd. Het doel: de perfecte baan voor jou vinden.

Afspraak

Naar aanleiding van het telefonisch gesprek zijn we beiden enthousiast en nodigen we je graag uit bij ons op kantoor voor een bakje koffie en verdere uitleg over de functie en/of mogelijk vervolggesprekken.

Jij gaat ervoor

Gesprekken over salaris, arbeidsvoorwaarden en andere belangrijke zaken zijn afgerond en jij hebt besloten om te starten. Voordat wij de champagne ontkurken en de nieuwe collega welkom heten in het team, moeten we eerst nog even papierwerk in orde maken. Het hoort er nu eenmaal bij 😉

Eerste werkdag

Gefeliciteerd, jij hebt een toffe baan gevonden en gaat van start! De eerste werkdag kan spannend zijn, maar maak je geen zorgen, wij zijn hier om jou te helpen!

Evaluatie

Nadat je bent gestart, kun je een telefoontje van ons verwachten. Wij vinden het namelijk belangrijk om te weten hoe het met jou gaat en of je het naar je zin hebt. Pas dan zijn wij tevreden!

Goed om te weten

Uurloon
Van €14.37 tot
€17.24 per uur
Werkdagen
Maandag t/m vrijdag
Dienstverband
Fulltime, Bepaalde tijd, Onbepaalde tijd
Bereikbaarheid met OV
Mattig bereikbaar
Goed te bereiken vanaf
Aalsmeer, Amstelveen, Amsterdam, Diemen, Haarlem, Hoofddorp, Schiphol, Uithoorn, Nieuw-Vennep
Sector
Sales, Handel en dienstverlening

Liefst bellen?

meer vacatures

meest recente vacatures

*Vaste dienstverband

Administratief medewerker

Ben jij een enthousiaste administratief medewerker op zoek naar een nieuwe uitdaging? Kom dan ons team versterken! Als medewerker debiteurenadministratie

Meer weten »
* Fulltime

Allround Medewerker

Ben jij een gemotiveerde en enthousiaste medewerker met ervaring in de logistiek? Zoek je een gevarieerde functie binnen een gezellig

Meer weten »
*Order picker

Warehouse Employee

We are currently seeking a motivated warehouse employee to join our team. The role involves loading, unloading, and stacking goods,

Meer weten »
envelope

blijf op de hoogte!

wil jij ook onze nieuwsbrief ontvangen? voer je mailadres in en ontvang de laatste vacatures, nieuws en arbeidsweetjes.

dank dat je ons hebt benaderd!

thanks for getting in touch with us!

X

Terugbelverzoek

op zoek naar werk? Vul het onderstaande formulier in en wij bellen je in no-time terug!

Looking for job? fill the form and we will contact you!