Import medewerker

Import medewerker

Amsterdam |
Per direct |
Uren p/w: 40

Omschrijving


Voel jij je helemaal thuis in een logistieke omgeving? En ben jij graag iemand die zaken met klanten regelt en proactief oppakt? Ben jij leergierig, gemotiveerd en op zoek naar een toffe uitdaging in een logistieke organisatie? Lees snel verder!

Voor een jonge en ambitieuze logistieke onderneming zijn we op zoek naar een import medewerker. Deze logistieke dienstverlener richt zich voornamelijk op luchtvracht, zeevracht, Europees wegtransport en aanvullende logistieke diensten. Voor hun kantoor in Hoofddorp zoeken wij een nauwkeurige import medewerker (full time) die uit wil groeien als de spil in een soepel functionerende import operatie.

Spreken de werkzaamheden jou aan en pas je in het profiel? Wil jij deel uitmaken van zo’n team en vooral meegroeien in een enthousiast bedrijf? Dan willen wij graag kennis met je maken!

Werkzaamheden

-Frequent contact met klanten over de status van hun zendingen. Customer Service staat bij ons hoog in het vaandel;
-Het verzorgen van douane inklaringen en het opstellen van T-documenten al naar gelang de instructies van de klant;
-Het informeren van onze agenten/partners en de Europese (eind)ontvangers d.m.v. dagelijkse, wekelijkse en maandelijkse (Excel) rapportage en/of KPI rapportages;
-Dagelijks contact met onze interne planning en vervoerders die het eindtransport verzorgen.

Wij zoeken

-Een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
-Proactief, klantgericht en je hebt goede communicatieve vaardigheden;
-Je bent stressbestendig, behoudt het overzicht en je bent gewend om te werken met deadlines;
-Een accurate werkwijze en oog voor details;
-Goede beheersing van Excel;
-Goede beheersing van het Kewill/E-Trans SME is een pré;
-Verstand van logistieke WMS systemen is een pré.

Wij bieden

-Werktijden van 08:00-17:00 uur;
-Een goed salaris, tussen de €2200 – €2600 per maand op basis van fulltime (40 uur) en afhankelijk van je ervaring;
-Een baan met veel verantwoordelijkheden en ruimte voor eigen initiatief
-Dynamische werkomgeving met een collegiale werksfeer
-Een transparante en vriendelijke organisatie
-Uitzicht op vast dienstverband;
-Fulltime dienstverband;
-Reiskostenvergoeding.

Waarom Staffice?

-Betaald worden wanneer jij wilt: wekelijks, vierwekelijks of maandelijks.
-Vakantiegeld van 8,33% bovenop je salaris.
-Minimaal 25 betaalde vakantiedagen per jaar (fulltime)
-Pensioenopbouw
-Persoonlijke aanpak
-Opleidingsmogelijkheden
-Werken met een glimlach!

Naar vacatures in:

Salaris

€2200 –
€2600 per uur
€12.64 –
€14.94 per maand

Reiskosten

€0,19 per kilometer

Uren per week

40

Werkdagen

Maandag t/m vrijdag

Starten

Per direct

Dienstverband

Fulltime, Bepaalde tijd, Onbepaalde tijd
-> Met uitzicht op vast

Werklocatie

Amsterdam

Rooster

Dagdienst

Bereikbaarheid met OV

Goed bereikbaar

Goed te bereiken vanaf

Aalsmeer, Almere, Alphen aan den Rijn, Amstelveen, Amsterdam, Den Haag, Diemen, Haarlem, Hoofddorp, Leiden, Purmerend, Schiphol, Uithoorn, Utrecht, Nieuw-Vennep

Sector

Transport, Logistiek, Handel en dienstverlening

Contact

meest recente vacatures

envelope

blijf op de hoogte!

wil jij ook onze nieuwsbrief ontvangen? voer je mailadres in en ontvang de laatste vacatures, nieuws en arbeidsweetjes.

Duivendrechtsekade 36
1096 AH Amsterdam

dank dat je ons hebt benaderd!

thanks for getting in touch with us!

Terugbelverzoek

op zoek naar werk? Vul het onderstaande formulier in en wij bellen je in no-time terug!

Looking for job? fill the form and we will contact you!