Customer Service medewerker

Hoe ziet je dag eruit

40%
orderverwerking
30%
klantcontact
20%
rapportages
10%
Overig

dat kun je van ons verwachten

Maandloon
€2400
tot €2800
Reiskosten
€0,21 per km
Uren per week
40
Werklocatie
Hoofddorp
Waar wacht je nog op?

Solliciteer nu! 

Vaste baan

Direct aan de slag bij een topwerkgever? Onze werving- en selectievacature biedt de kans om direct in dienst te treden bij een opdrachtgever. Wij zorgen voor de beste match. Solliciteer nu!

Omschrijving

Ben jij administratief en communicatief sterk en ga je geen uitdaging uit de weg? Wil jij onderdeel zijn van een groeiende organisatie en administratief de logistieke processen van diverse klanten ondersteunen? Grijp dan nu je kans en solliciteer!

Bij een snelgroeiend logistiek bedrijf dat gespecialiseerd is in het verzorgen van (speciale) zendingen en het bieden van complete oplossingen in de logistieke dienstverlening, zijn wij op zoek naar een enthousiaste Customer Support Medewerker. Als Customer Support Medewerker maak je deel uit van een hecht en deskundig team dat verantwoordelijk is voor het ondersteunen van de bestaande klanten. Je speelt een cruciale rol als het eerste aanspreekpunt voor klanten, waarbij je hen begeleidt en adviseert bij hun logistieke behoeften.

Werkzaamheden

-Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten.
-Je verwerkt nauwkeurig klant- en ordergegevens in het WMS- systeem.
-Je rapporteert en analyseert de klachten actief om klanttevredenheid te waarborgen.
-Onderhouden van contacten met opdrachtgevers.
-Het signaleren en adviseren over verbeteringen in operationele processen.

Wij zoeken

-Minimaal een MBO werk- en denkniveau.
-Ten minste 1 jaar bewezen ervaring in een logistieke werkomgeving.
-Uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel het Nederlands als het Engels, zowel mondeling als schriftelijk.
-Bekendheid met logistieke software.
-Flexibiliteit is jouw tweede natuur; de 9 tot 5 mentaliteit past niet bij jou.
-Enige kennis van Douanewetgeving en Luchtvrachtwet is een pré.

Wij bieden

-Salaris tussen €2400 en €2800 per maand op basis van een 40-urige werkweek (afhankelijk van kennis en ervaring).
-Een uitdagende functie in een dynamische werkomgeving waarin je je logistieke vaardigheden verder kunt ontwikkelen.
-Reiskostenvergoeding €0,21 per km.

Waarom Staffice?

– Directe indiensttreding: Je komt direct in dienst bij de opdrachtgever.
– Beste match: Wij gaan op zoek naar de beste match tussen jou en de opdrachtgever, zodat jij kan werken in een functie die perfect bij jouw vaardigheden en ervaring past.
– Één aanspreekpunt: Je hebt één vast aanspreekpunt tijdens het hele wervings- en selectieproces, waardoor je altijd op de hoogte blijft van de voortgang.
– Persoonlijke aanpak: Wij geloven in een persoonlijke aanpak en besteden aandacht aan jouw individuele behoeften en wensen. Zo kunnen we ervoor zorgen dat je terechtkomt in een functie waar je je echt thuis voelt.
-Werken met een glimlach: Wij vinden het belangrijk dat je plezier hebt in je werk.

Referentie:1019
– 1
Waar wacht je nog op?

Solliciteer nu! 

In het kort

Uurloon
Van €13.79 tot
€16.09 per uur
Maanloon
Van €2400 tot
€2800 per month
Werkdagen
Maandag t/m vrijdag
Dienstverband
Fulltime
Bereikbaarheid met OV
Goed bereikbaar
Goed te bereiken vanaf
Aalsmeer, Amstelveen, Amsterdam, Haarlem, Hoofddorp, Leiden, Schiphol, Uithoorn, Nieuw-Vennep, Heemstede , Zandvoort , Zwanenburg, Vijfhuizen
Sector
Transport, Logistiek, Handel en dienstverlening

Liefst bellen?

meer vacatures

nét niet wat je zocht?

Maar jij wilt natuurlijk een vriend(in) te helpen aan een toffe baan! Deel deze vacature dan:

Solliciteren bij Staffice gaat zo: 

Jij zocht een leuke vacature en blijkbaar heb jij deze gevonden. De bal ligt nu bij jou, ga jij solliciteren? De eerste stap is al gezet.

Gevonden! Jij hebt jouw potentiële nieuwe baan gevonden en het is tijd voor de belafspraak. We willen natuurlijk wel dat je een goede indruk krijgt van de baan waarvoor je hebt gesolliciteerd. Het doel: de perfecte baan voor jou vinden.

Naar aanleiding van het telefonisch gesprek zijn we beiden enthousiast en nodigen we je graag uit bij ons op kantoor voor een bakje koffie en verdere uitleg over de functie en/of mogelijk vervolggesprekken.

Gesprekken over salaris, arbeidsvoorwaarden en andere belangrijke zaken zijn afgerond en jij hebt besloten om te starten. Voordat wij de champagne ontkurken en de nieuwe collega welkom heten in het team, moeten we eerst nog even papierwerk in orde maken. Het hoort er nu eenmaal bij 😉

Gefeliciteerd, jij hebt een toffe baan gevonden en gaat van start! De eerste werkdag kan spannend zijn, maar maak je geen zorgen, wij zijn hier om jou te helpen!

Nadat je bent gestart, kun je een telefoontje van ons verwachten. Wij vinden het namelijk belangrijk om te weten hoe het met jou gaat en of je het naar je zin hebt. Pas dan zijn wij tevreden!

Meest recente vacatures

Ontmoet ons team

Ervaringen met ons

Deel ook jouw ervaring! Schrijf een beoordeling hier.

blijf op de hoogte!

wil jij ook onze nieuwsbrief ontvangen? voer je mailadres in en ontvang de laatste vacatures, nieuws en arbeidsweetjes.

dank dat je ons hebt benaderd!

thanks for getting in touch with us!

X

Terugbelverzoek

op zoek naar werk? Vul het onderstaande formulier in en wij bellen je in no-time terug!

Looking for job? fill the form and we will contact you!