Customer Support medewerker

Customer Support medewerker

Schiphol |
In overleg |
Uren p/w: 40

Omschrijving

Kom jij ons snelgroeiende organisatie versterken? Wij zoeken een superheld die een sterke schakel is tussen de operatie en klanten. Ben je klant- en servicegericht? Dan hebben wij een leuke baan voor jou!

Onze opdrachtgever organiseert innovatieve Europese wegtransport met een sterk focus op service en kwaliteit en bedient vele klanten in de Hightech, Farmaceutische en Air Cargo markten. Als Customer Support medewerker ben jij het aanspreekpunt voor de data entry status en updates in het transport systeem. Je werkt samen in een operationeel team van meerdere planners en het ondersteund het team met voorkomende werkzaamheden. Tevens ben je verantwoordelijk voor het klantgericht en efficiënt behalen van alle binnenkomende vragen, opmerkingen, klachten en andere berichten die binnenkomen. Kortom het is een veelzijdige baan met veel afwisseling. Je hoeft nooit bang te zijn dat jij je gaat vervelen.

Werkzaamheden

-Accurate en proactieve informatievoorziening naar klanten;
-Aanspreekpunt voor klanten met betrekking tot de status van zendingen; leveringen en gewijzigde afleveromstandigheden;
-Behandelen van speciale klantverzoeken;
-Opstellen van performance rapporten voor de geselecteerde klanten;
-Interne communicatie met betreffende afdelingen;
-Bijdragen leveren aan verbeterprojecten en implementaties van nieuwe klanten. Tekorten en verschillen oplossen;
-Klantvragen oplossen;
-Klachtenafhandeling en administratie;
-Het eerste (telefonische) aanspreekpunt zijn voor klanten;
-Behandeling en afhandeling van alle binnenkomende vragen en opmerkingen per mail;
-Correcte afhandeling van klachten binnen de gestelde termijn;
-Documentatie verwerken en terugkoppelen aan de klant via het CRM-systeem;
-Uitvoeren van algemene administratieve werkzaamheden in ons Transportsysteem;
-Correspondentie in zowel in Nederlandse als Engelse taal.

Wij zoeken

-Je bent beschikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 07:00-19:00 uur;
-Je beheerst de Nederlandse taal en Engelse taal zowel mondeling als schriftelijk;
-Je bent communicatief vaardig, flexibel en een Teamplayer;
-Je hebt ervaring opgedaan in een soortgelijke functie;
-Je bent gedreven, neemt initiatief en beschikt over doorzettingsvermogen;
-Je bent commercieel, resultaat-, oplossings- en servicegericht;
-Je werkt secuur en foutloos.

Wij bieden

-Een salaris tussen €2330 – €3000 bruto per maand (o.b.v. 40 uur);
-De kans om je te ontwikkelen binnen de logistiek;
-25 vakantiedagen per jaar;
-Reiskostenvergoeding €0.21per km.

Waarom Staffice?

-Betaald worden wanneer jij wilt: wekelijks, vierwekelijks of maandelijks.
-Vakantiegeld van 8,33% bovenop je salaris.
-Minimaal 25 betaalde vakantiedagen per jaar (fulltime)
-Pensioenopbouw
-Persoonlijke aanpak
-Opleidingsmogelijkheden
-Werken met een glimlach!

Naar vacatures in:

Salaris

€13.22 –
€17.24 per uur
€2300 –
€3000 per maand

Reiskosten

Geen

Uren per week

40

Werkdagen

Maandag t/m vrijdag

Starten

In overleg

Dienstverband

Fulltime, Bepaalde tijd, Onbepaalde tijd
-> Met uitzicht op vast

Werklocatie

Schiphol

Rooster

Dagdienst

Bereikbaarheid met OV

Mattig bereikbaar

Goed te bereiken vanaf

Aalsmeer, Amstelveen, Amsterdam, Diemen, Haarlem, Hoofddorp, Schiphol, Uithoorn, Nieuw-Vennep

Sector

Handel en dienstverlening, Administratie

Contact

meest recente vacatures

*Driver

Driver B/CE

Do you like to have some diversity throughout the day? Do you like to drive around the beautiful Netherlands while

Meer weten »
envelope

blijf op de hoogte!

wil jij ook onze nieuwsbrief ontvangen? voer je mailadres in en ontvang de laatste vacatures, nieuws en arbeidsweetjes.

Duivendrechtsekade 36
1096 AH Amsterdam

dank dat je ons hebt benaderd!

thanks for getting in touch with us!

Terugbelverzoek

op zoek naar werk? Vul het onderstaande formulier in en wij bellen je in no-time terug!

Looking for job? fill the form and we will contact you!