Customer Service Medewerker

Customer Service Medewerker

Hoofddorp |
Zo snel mogelijk |
Uren p/w: 32-40

Omschrijving

Ben jij een logistiek talent dat gedijt in een servicegerichte omgeving? Als jij klantvriendelijk, oplossingsgericht en proactief bent en bovendien beschikt over een helicopterview, dan zijn wij op zoek naar jou. Kom ons team versterken en maak deel uit van een organisatie die zich inzet voor kwaliteit en klanttevredenheid.

Voor een logistiek bedrijf in de omgeving van Hoofddorp. Zijn wij op dit moment op zoek naar een toegewijd en nauwkeurig persoon om ons team te komen versterken als Coördinator Klantenservice en Inkomende Goederen. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het controleren van de inkomende goederen, het onderhouden van contact met klanten en het oplossen van eventuele problemen die zich kunnen voordoen.

Werkzaamheden

-Controleren van inkomende goederen en verantwoordelijk voor dat ze voldoen aan de vereiste normen;
-Je coördineert met klanten over eventuele problemen of zorgen met de ontvangen goederen;
-Houd nauwkeurige gegevens bij van inkomende en uitgaande goederen;
-Het bieden van uitzonderlijke klantenservice aan de klanten en beantwoorden van vragen en zorgen dat dit op een tijdige en professionele manier gebeurt;
-Werk nauw samen met andere afdelingen om een soepele en efficiënte workflow te garanderen;
-Neem deel aan regelmatige teamvergaderingen en geef inzichten om processen te verbeteren.

Wij zoeken

-Een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
-Sterke communicatie- en interpersoonlijke vaardigheden;
-Aandacht voor detail en uitstekende organisatorische vaardigheden;
-Het vermogen om meerdere taken tegelijk uit te voeren en effectief tijd te beheren;
-Voorkeur voor eerdere ervaring in klantenservice;
-Vaardig in Microsoft Office en klantenservice software;
-Middelbare schooldiploma of gelijkwaardig.

Wij bieden

-Maandelijks salaris tussen €2450 – €2750 per maand, op basis van ervaring en kwalificaties;
-Pensioenopbouw;
-Reiskostenvergoeding van €0,21 per kilometer.

Waarom Staffice?

-Betaald worden wanneer jij wilt: wekelijks, vierwekelijks of maandelijks.
-Vakantiegeld van 8,33% bovenop je salaris.
-Minimaal 25 betaalde vakantiedagen per jaar (fulltime)
-Pensioenopbouw
-Persoonlijke aanpak
-Opleidingsmogelijkheden
-Werken met een glimlach!

Naar vacatures in:

Salaris

€14.13 –
€15.87 per uur
€2450 –
€2750 per maand

Reiskosten

€0,21 per kilometer

Uren per week

32-40

Werkdagen

Maandag t/m vrijdag

Starten

Zo snel mogelijk

Dienstverband

Fulltime
-> Met uitzicht op vast

Werklocatie

Hoofddorp

Rooster

Dagdienst

Bereikbaarheid met OV

Easily accessible

Goed te bereiken vanaf

Aalsmeer, Amstelveen, Amsterdam, Haarlem, Hoofddorp, Leiden, Schiphol, Uithoorn, Nieuw-Vennep

Sector

Logistiek, Handel en dienstverlening, Administratie

Contact

meest recente vacatures

*Cleaner

Cleaner

Are you looking for a challenging job as a cleaner? Then we are looking for you! We are seeking an

Meer weten »
*Logistics Employee

Logistics Employee

We are looking for a motivated and reliable Logistics Employee to join our team in Mijdrecht. As aLogistics Employee, you

Meer weten »
envelope

blijf op de hoogte!

wil jij ook onze nieuwsbrief ontvangen? voer je mailadres in en ontvang de laatste vacatures, nieuws en arbeidsweetjes.

Duivendrechtsekade 36
1096 AH Amsterdam

dank dat je ons hebt benaderd!

thanks for getting in touch with us!

Terugbelverzoek

op zoek naar werk? Vul het onderstaande formulier in en wij bellen je in no-time terug!

Looking for job? fill the form and we will contact you!