Coördinator logistiek

Hoe ziet je dag eruit

40%
planning
30%
voorraadbeheer
20%
klantcontact
10%
Overig

dat kun je van ons verwachten

Maandloon
€2500
tot €3500
Reiskosten
€0,21 per km
Uren per week
40
Werklocatie
Amstelveen
Waar wacht je nog op?

Solliciteer nu! 

Vaste baan

Direct aan de slag bij een topwerkgever? Onze werving- en selectievacature biedt de kans om direct in dienst te treden bij een opdrachtgever. Wij zorgen voor de beste match. Solliciteer nu!

Omschrijving


Ben jij op zoek naar een uitdagende logistieke positie om jouw vaardigheden als Logistiek Coördinator verder te ontwikkelen? Goed nieuws! We zoeken een enthousiaste en gedreven medewerker die het verschil wil maken.

Voor een logistiek bedrijf in de regio van Amstelveen dat hoogwaardige transport- en logistieke diensten biedt, staat een uitdagende kans voor je klaar. Als Coördinator Logistiek ben jij de drijvende kracht achter vlotte logistieke processen. Je fungeert als schakel tussen klanten, leveranciers en interne teams, met als doel ervoor te zorgen dat goederen efficiënt, veilig en punctueel worden afgeleverd of opgeslagen in het magazijn.

Werkzaamheden

-Coördineren inkomende en uitgaande zendingen.
-Plannen transportroutes en -schema’s.
-Klant- en leverancierscontact voor orderafstemming.
-Monitoren voorraadniveaus en administratie bijhouden.
-Oplossen operationele problemen en logistieke verstoringen.
-Naleving regelgeving en kwaliteitsnormen waarborgen.

Wij zoeken

-MBO-diploma in logistiek of gerelateerd.
-Minimaal 1 jaar ervaring in logistieke coördinatie.
-Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels, zowel mondeling als schriftelijk.
-Kennis van logistieke software.
-Sterke organisatorische en probleemoplossende vaardigheden.

Wij bieden

-Salaris tussen €2500 en €3500 per maand op basis van een 40-urige werkweek (afhankelijk van kennis en ervaring).
-Een uitdagende functie in een dynamische werkomgeving waarin je je logistieke vaardigheden verder kunt ontwikkelen.
-Reiskostenvergoeding €0,21 per km.

Waarom Staffice?

– Directe indiensttreding: Je komt direct in dienst bij de opdrachtgever.
– Beste match: Wij gaan op zoek naar de beste match tussen jou en de opdrachtgever, zodat jij kan werken in een functie die perfect bij jouw vaardigheden en ervaring past.
– Één aanspreekpunt: Je hebt één vast aanspreekpunt tijdens het hele wervings- en selectieproces, waardoor je altijd op de hoogte blijft van de voortgang.
– Persoonlijke aanpak: Wij geloven in een persoonlijke aanpak en besteden aandacht aan jouw individuele behoeften en wensen. Zo kunnen we ervoor zorgen dat je terechtkomt in een functie waar je je echt thuis voelt.
-Werken met een glimlach: Wij vinden het belangrijk dat je plezier hebt in je werk.

Referentie:1028
– 3
Waar wacht je nog op?

Solliciteer nu! 

In het kort

Uurloon
Van €14.37 tot
€20.11 per uur
Maanloon
Van €2500 tot
€3500 per month
Werkdagen
Maandag t/m vrijdag
Dienstverband
Fulltime
Bereikbaarheid met OV
Goed bereikbaar
Goed te bereiken vanaf
Aalsmeer, Amsterdam, Diemen, Hoofddorp, Schiphol, Uithoorn, Nieuw-Vennep, Badhoevedorp, Bennebroek, Hillegom, Sassenheim
Sector
Transport, Logistiek, Handel en dienstverlening

Liefst bellen?

meer vacatures

nét niet wat je zocht?

Maar jij wilt natuurlijk een vriend(in) te helpen aan een toffe baan! Deel deze vacature dan:

Solliciteren bij Staffice gaat zo: 

Jij zocht een leuke vacature en blijkbaar heb jij deze gevonden. De bal ligt nu bij jou, ga jij solliciteren? De eerste stap is al gezet.

Gevonden! Jij hebt jouw potentiële nieuwe baan gevonden en het is tijd voor de belafspraak. We willen natuurlijk wel dat je een goede indruk krijgt van de baan waarvoor je hebt gesolliciteerd. Het doel: de perfecte baan voor jou vinden.

Naar aanleiding van het telefonisch gesprek zijn we beiden enthousiast en nodigen we je graag uit bij ons op kantoor voor een bakje koffie en verdere uitleg over de functie en/of mogelijk vervolggesprekken.

Gesprekken over salaris, arbeidsvoorwaarden en andere belangrijke zaken zijn afgerond en jij hebt besloten om te starten. Voordat wij de champagne ontkurken en de nieuwe collega welkom heten in het team, moeten we eerst nog even papierwerk in orde maken. Het hoort er nu eenmaal bij 😉

Gefeliciteerd, jij hebt een toffe baan gevonden en gaat van start! De eerste werkdag kan spannend zijn, maar maak je geen zorgen, wij zijn hier om jou te helpen!

Nadat je bent gestart, kun je een telefoontje van ons verwachten. Wij vinden het namelijk belangrijk om te weten hoe het met jou gaat en of je het naar je zin hebt. Pas dan zijn wij tevreden!

Meest recente vacatures

Ontmoet ons team

Ervaringen met ons

Deel ook jouw ervaring! Schrijf een beoordeling hier.

blijf op de hoogte!

wil jij ook onze nieuwsbrief ontvangen? voer je mailadres in en ontvang de laatste vacatures, nieuws en arbeidsweetjes.

dank dat je ons hebt benaderd!

thanks for getting in touch with us!

X

Terugbelverzoek

op zoek naar werk? Vul het onderstaande formulier in en wij bellen je in no-time terug!

Looking for job? fill the form and we will contact you!