Hoe ziet je dag eruit

40%
Aanvragen
30%
Klantcontact
20%
Bestellingen
10%
Overig

dat kun je van ons verwachten

Maandloon
€2200
tot €3300
Reiskosten
€0,21 per km
Uren per week
40
Werklocatie
Amsterdam
Waar wacht je nog op?

Solliciteer nu! 

Vaste baan

Direct aan de slag bij een topwerkgever? Onze werving- en selectievacature biedt de kans om direct in dienst te treden bij een opdrachtgever. Wij zorgen voor de beste match. Solliciteer nu!

Omschrijving

Als Frontoffice medewerker bij een horeca verhuurbedrijf in Amsterdam, ben jij verantwoordelijk voor het verwerken van binnengekomen orders en aanvragen. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten en biedt hen telefonisch advies en ondersteuning via onze mailbox. Het behouden van een hoge klanttevredenheid is van groot belang, dus het is essentieel dat je een passie hebt voor klantenservice en een goede relatie kunt opbouwen met klanten.

Werkzaamheden

-Je hebt dagelijks contact met klanten via telefoon en e-mail om vragen te beantwoorden, informatie te verstrekken en bestellingen te plaatsen;
-Jij verwerkt aanvragen en bestellingen van klanten nauwkeurig en efficiënt in het systeem. Je zorgt ervoor dat alle informatie correct is ingevoerd en dat bestellingen op tijd worden geleverd;
-Je beantwoordt e-mails van klanten en zorgt ervoor dat alle vragen en verzoeken tijdig worden afgehandeld.

Wij zoeken

-Je hebt een klantgerichte instelling en je doet er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn.
-Je bent vriendelijk, behulpzaam en toegankelijk voor klanten;
-Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau;
-Je hebt horeca ervaring opgedaan;
-Jij hebt een positieve en enthousiaste houding ten opzichte van je werk en de klanten die je bedient;
Jij staat stevig in je schoenen;
-Je hebt sterke administratieve vaardigheden en bent in staat om bestellingen en gegevens nauwkeurig te verwerken in het systeem;
-Je beschikt over goede computervaardigheden, waaronder MS Office;
-We zoeken iemand die vloeiend Nederlands en Engels spreekt en schrijft, en die in staat is om op een duidelijke en effectieve manier te communiceren met klanten, leveranciers en collega’s;
-We zoeken iemand die in staat is om goed samen te werken met andere collega’s;
-Je denkt vooruit en bent in staat om proactief te handelen.

Wij bieden

-Een salaris tussen €2200 en €3300 bruto per maand o.b.v. 40-urige werkweek, afhankelijk van jouw leeftijd en ervaring;
-Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden;
-Je komt te werken in een leuk en informeel team waarin samenwerking en goede communicatie centraal staan;
-Een fulltime baan met de mogelijkheid tot vast dienstverband;
-Reiskostenvergoeding van €0,21 per kilometer;
-Gezellige teamborrels met je collega’s.

Waarom Staffice?

– Directe indiensttreding: Je komt direct in dienst bij de opdrachtgever.
– Beste match: Wij gaan op zoek naar de beste match tussen jou en de opdrachtgever, zodat jij kan werken in een functie die perfect bij jouw vaardigheden en ervaring past.
– Één aanspreekpunt: Je hebt één vast aanspreekpunt tijdens het hele wervings- en selectieproces, waardoor je altijd op de hoogte blijft van de voortgang.
– Persoonlijke aanpak: Wij geloven in een persoonlijke aanpak en besteden aandacht aan jouw individuele behoeften en wensen. Zo kunnen we ervoor zorgen dat je terechtkomt in een functie waar je je echt thuis voelt.
-Werken met een glimlach: Wij vinden het belangrijk dat je plezier hebt in je werk.

Waar wacht je nog op?

Solliciteer nu! 

In het kort

Uurloon
Van €12.64 tot
€18.97 per uur
Maanloon
Van €2200 tot
€3300 per month
Werkdagen
Maandag t/m vrijdag
Dienstverband
Fulltime, Bepaalde tijd, Onbepaalde tijd
Bereikbaarheid met OV
Goed bereikbaar
Goed te bereiken vanaf
Almere, Amstelveen, Amsterdam, Diemen, Hoofddorp, Schiphol, Weesp, Nieuw-Vennep, Amsterdam-Zuidoost, Naarden, Bussum, Hilversum, Laren, Blaricum, Huizen, Eemnes, Baarn, Abcoude, Muiden, Amsterdam Zuid
Sector
Logistiek, Handel en dienstverlening, Administratie

Liefst bellen?

meer vacatures

nét niet wat je zocht?

Maar jij wilt natuurlijk een vriend(in) te helpen aan een toffe baan! Deel deze vacature dan:

Solliciteren bij Staffice gaat zo: 

Jij zocht een leuke vacature en blijkbaar heb jij deze gevonden. De bal ligt nu bij jou, ga jij solliciteren? De eerste stap is al gezet.

Gevonden! Jij hebt jouw potentiële nieuwe baan gevonden en het is tijd voor de belafspraak. We willen natuurlijk wel dat je een goede indruk krijgt van de baan waarvoor je hebt gesolliciteerd. Het doel: de perfecte baan voor jou vinden.

Naar aanleiding van het telefonisch gesprek zijn we beiden enthousiast en nodigen we je graag uit bij ons op kantoor voor een bakje koffie en verdere uitleg over de functie en/of mogelijk vervolggesprekken.

Gesprekken over salaris, arbeidsvoorwaarden en andere belangrijke zaken zijn afgerond en jij hebt besloten om te starten. Voordat wij de champagne ontkurken en de nieuwe collega welkom heten in het team, moeten we eerst nog even papierwerk in orde maken. Het hoort er nu eenmaal bij 😉

Gefeliciteerd, jij hebt een toffe baan gevonden en gaat van start! De eerste werkdag kan spannend zijn, maar maak je geen zorgen, wij zijn hier om jou te helpen!

Nadat je bent gestart, kun je een telefoontje van ons verwachten. Wij vinden het namelijk belangrijk om te weten hoe het met jou gaat en of je het naar je zin hebt. Pas dan zijn wij tevreden!

Meest recente vacatures

Ontmoet ons team

Ervaringen met ons

Deel ook jouw ervaring! Schrijf een beoordeling hier.

envelope

blijf op de hoogte!

wil jij ook onze nieuwsbrief ontvangen? voer je mailadres in en ontvang de laatste vacatures, nieuws en arbeidsweetjes.

dank dat je ons hebt benaderd!

thanks for getting in touch with us!

X

Terugbelverzoek

op zoek naar werk? Vul het onderstaande formulier in en wij bellen je in no-time terug!

Looking for job? fill the form and we will contact you!