Customer Support medewerker

Customer Support medewerker

Amsterdam |
Per direct |
Uren p/w: 40

Omschrijving


Voel jij je als een vis in het water in de logistiek? Staat service hoog bij jou in het vaandel? Kom jij graag dagelijks in contact met klanten die jouw benaderen via de telefoon of mail? Ben jij klantvriendelijk, oplossingsgericht en heb jij een helicopterview? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Voor onze opdrachtgever in Hoofddorp die vele klanten in de Hightech, Farmaceutische en Air Cargo bedient, zijn wij op zoek naar een Allround Customer Support medewerker van de afdeling transportplanning. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de order entry en status updates in het transport systeem. Je verwerkt daarbij horende administratieve afwikkeling van de gehele transportadministratie. Je kan zowel zelfstandig als in een team werken met meerdere planners en jij ondersteunt het team met alle voorkomende werkzaamheden. Het is belangrijk dat je zowel klant- als service gericht bent. Jouw doel in deze functie is het verlenen van een optimale service aan de klant en daarmee een positieve bijdrage te leveren aan de klanttevredenheid.

Werkzaamheden

-Het eerste (telefonische) aanspreekpunt zijn voor klanten;
-Behandeling en afhandeling van alle binnenkomende vragen en opmerkingen per mail;
-Correcte afhandeling van klachten binnen de gestelde termijn;
-Verwerken van documentatie en terugkoppelen aan de klant via het CRM-systeem;
-Uitvoeren van algemene administratieve werkzaamheden in het Transportsysteem;
-Interne communicatie met betreffende afdelingen;
-Frequent contact met klanten over de status van hun zendingen;
-Opstellen van performance rapporten voor de geselecteerde klanten;

Wij zoeken

-Een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
-Proactief, klantgericht en je hebt goede communicatieve vaardigheden;
-Je bent stressbestendig, behoudt het overzicht en je bent gewend om te werken met deadlines;
-Een accurate werkwijze en werkt secuur;
-Je bent enthousiast en behulpzaam.

Wij bieden

-Werktijden tussen 07:00-19:00 uur (flexibel);
-Fulltime dienstverband;
-Een goed salaris, tussen de €2560 – €2990 per maand op basis van fulltime (40 uur) en afhankelijk van je ervaring;
-Een baan met veel verantwoordelijkheden en ruimte om je te ontwikkelen binnen de logistiek;
-Collegiale werksfeer;
-Uitzicht op vast dienstverband;
-Reiskostenvergoeding.

Waarom Staffice?

-Betaald worden wanneer jij wilt: wekelijks, vierwekelijks of maandelijks.
-Vakantiegeld van 8,33% bovenop je salaris.
-Minimaal 25 betaalde vakantiedagen per jaar (fulltime)
-Pensioenopbouw
-Persoonlijke aanpak
-Opleidingsmogelijkheden
-Werken met een glimlach!

Naar vacatures in:

Salaris

€14.71 –
€17.18 per uur
€2560 –
€2988 per maand

Reiskosten

€0,19 per kilometer

Uren per week

40

Werkdagen

Maandag t/m vrijdag

Starten

Per direct

Dienstverband

Fulltime, Bepaalde tijd, Onbepaalde tijd
-> Met uitzicht op vast

Werklocatie

Amsterdam

Rooster

Dagdienst

Bereikbaarheid met OV

Goed bereikbaar

Goed te bereiken vanaf

Aalsmeer, Almere, Alphen aan den Rijn, Amstelveen, Amsterdam, Den Haag, Diemen, Haarlem, Hoofddorp, Leiden, Purmerend, Schiphol, Uithoorn, Utrecht, Nieuw-Vennep

Sector

Transport, Logistiek, Handel en dienstverlening

Contact

meest recente vacatures

*Productieleider

Productieleider

Zorg jij voor een gestructureerde en efficiënte productie? Weet jij van aanpakken, ben je een natuurlijke leider en heb jij

Meer weten »
envelope

blijf op de hoogte!

wil jij ook onze nieuwsbrief ontvangen? voer je mailadres in en ontvang de laatste vacatures, nieuws en arbeidsweetjes.

Duivendrechtsekade 36
1096 AH Amsterdam

dank dat je ons hebt benaderd!

thanks for getting in touch with us!

Terugbelverzoek

op zoek naar werk? Vul het onderstaande formulier in en wij bellen je in no-time terug!

Looking for job? fill the form and we will contact you!